poniedziałek, 12 grudnia 2011

Environ My Love!

W końcu mam go! Stoi sobie na półce i tęsknie spogląda na moją  skórę. Nowa seria AVST Environu po raz kolejny zawitała do mojego domku.
Pół roku temu zakończyłam tubkę Environ Mild i  postanowiłam przetestować kosmetyki Mary Kay. Zbieram się aby opisać poszczególne serie, ale szczerze nie mogę się do tego zabrać. Używałam „cudownego zestawu”(serio tak się nazywa-Time Wise)- oczyszczającego mleczka 3w1 (które jest największym hitem i całej serii i mam zamiar zrobić zapas), emulsji nawilżającej którą traktowałam jako bazę pod serum na dzień i na noc. Uważam, że określenie serum w przypadku tych kosmetyków jest nieco na wyrost. Nie były złe, ale na pewno nie można było powiedzieć, że były cudowne jak zestaw z którego pochodzą.
Generalnie dziś byłam u Moniki której gabinet rozprowadza kosmetyki Environ (i która jest mistrzynią w stylizacji brwi i świetną kosmetyczką) na ulicy Miłej 21 i zakupiłam to cudo. www.odnowa.biz.pl
Na pewno niewiele osób zna tę firmę, ale ja darzę ją szczerym uczuciem od lat kilku. Za każdym razem kiedy wydaje mi się, że moja skóra jest świetna i nie potrzebuję już Environu, wracam ze ze zdwojonym uczuciem do ich kremów.
Kremy Environ nie są zwykłymi kosmetykami, są produktami z pogranicza leku i kosmetyku czyli tzw kosmeceutyku. Czyli jest to preparat który ma za zadanie wywołać efekt w skórze właściwej, a żeby to się wydarzyło musi przebić się przez naskórek, który składa się z 5 warstw!
Nie wierzcie więc, w cudowne kosmetyki które odmładzają, przenikając do skóry nie ma szans. Kosmetyki nie mają generalnie takiego prawa, mogą pielęgnować na poziomie naskórka, a wnikać głębiej i wpływać na fizjologię skóry mogą jedynie leki. Kosmeceutyki są preparatem na granicy- pielęgnują i mają delikatne właściwości lecznicze, dzięki bogatym składnikom odżywczym. Bardzo przyjaźnie opisane jest to w tym artykule http://www.nazdrowie.pl/artykul/kosmeceutyki
Nie bez powodu firma Environ została jako pierwsza określona mianem firmy kosmeceutycznej ponieważ produkty posiadają właściwości farmaceutyczne i są opracowywane na podstawie badań naukowych i medycznych. Kosmeceutyki Environ są ściśle kontrolowane podczas produkcji w Laboratorium Tretin-Care w Kapsztadzie. Laboratorium posiada również dział prac naukowo – badawczych i postępu, a próbki ze stanowiska kontroli jakości wysyłane są regularnie do akredytowanego, międzynarodowego laboratorium w celu badania sterylności i składu chemicznego produktów. http://www.proteapolska.pl/
Mam mój krem, zaczynam serię od AVST 1. Jest w estetycznym opakowaniu z dozownikiem. Bardzo lubię to rozwiązanie-ewentualnie tubkę, gdyż kremy w słoikach są ciągle narażone na utlenianie i nasze nie zawsze czyste ręce. Mazanie w słoiku sprawia, że zawartość zamiast odżywczego kremu staję się odżywczą pożywką dla bakterii, które później z rozkoszą mieszkają na skórze.
Od Moniki dowiedziałam się, że moja skóra potrzebuję natychmiastowej mikrodermabrazji lub jeśli nie wytrzymam 6 tygodni bez słońca, chociaż zabiegu z ultradźwiękami. Wiedziałam o tym, ale ostatnio miałam zdecydowanie za mało czasu dla siebie, żeby coś z tym zrobić. Zima była okrutna dla skóry i serio dziewczyny warto ją wspomóc, słońce które kochamy i tak pięknie złoci skórę, sieje również zniszczenie na poziomie skóry właściwej, a aby się tam dobić trzeba odłożyć trochę drobnych do skarbonki, nie oszukujmy się krem za dychę nie pomoże. Więc inwestujmy w skórę twarzy, musi na służyć jeszcze kilkadziesiąt lat!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz