poniedziałek, 12 grudnia 2011

Custo Barcelona z Pauliną Papierską

O Custo Barcelona można powiedzieć wiele, przede wszystkim bajecznie kolorowe i nie do przeoczenia. Przemykałam ostatnio po poznańskim „Kupcu” i z butiku obok fontanny zaatakowała mnie feeria barw, pomyślałam, że przecież znam te ciuchy, przecież były ostatnio w Buy VIP!
Nie będę się rozciągać w opisywaniu marki, bo na wielu plotkarskich portalach były info na ten temat i założycieli marki-hiszpańskich braci Dalmau. Rzeczy są kolorowe do upadłego i najwięcej zabawy było w składaniu odpowiednich zestawów, bo teoretycznie nic do siebie nie pasowało, a zarazem wszystko pasowało do wszystkiego! Matylda miała naprawdę trudne zadanie:) Dla mnie genialne były leginsy- wszystkie bez wyjątku, nawet te z koronką wyglądały rewelacyjnie, zresztą na takich nogach wszystko wygląda świetnie… mhm zapomniałam napisać czyich? No tak, ale przecież wszyscy wiedzą, że twarzą kampanii została Paulina Papierska:)
Sesja zaplanowana była na dwa dni, podzieliłyśmy się z Karolinką Zgołą pracą,  ubrań i dodatków było mnóstwo- nie do przerobienia na raz. Skoro kolekcja była bajecznie kolorowa ale i naturalna, postanowiłam wykorzystać aktualny trend, z którym jestem związana od dawna (co można zauważyć po moich zdjęciach w portfolio;) i przy stonowanym makijażu oka zaszaleć z kolorowymi ustami. No i włosy! Jestem z siebie niesamowicie dumna. Powstała wakacyjna, według mnie świetnie wpasowująca się w ramy marki fryzura-lekkie, miękkie fale. Paulina wyglądała bosko, ot tak nieskromnie wspomnę. Zresztą każdy może sam ocenić. Kampania Custo Barcelona już zakończona w Buy VIP, ale z przyjemnością do niej wracam.
Na początek zrobiliśmy zdjęcia imagowe na tarasie, wiało jak diabli. Myślałam, że odlecę razem z blendą.
Photographer: Sebastian Zieliński/Buy VIP
Model: Paulina Papierska/ D’Vision
Make up/ Hair: Magdalena Sommerfeld-Benrot
Backstage:


I imponujący efekt:








Sesja została skomentowana przez wiele portali internetowych, m.in:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz