poniedziałek, 12 grudnia 2011

Sezon ślubny czas rozpocząć!

Pamiętam jak dziś, że w zeszłym roku o tej porze myślałam już bardzo intensywnie o przygotowaniach do swojego ślubu. Mimo, że miał się odbyć dopiero w lipcu, styczeń to już taki czas kiedy plany dotyczące imprezy powinny być sprecyzowane.
Kochane przyszłe Panny Młode, przypominam Wam, że jeśli planujecie kupić nową suknie ślubną- czyli uszyć ją w salonie na wymiar, lub jeszcze lepiej zamówić za granicy- potrzebujecie na tę czynność ok 4-6m-cy! Nie czekajcie do ostatniej chwili bo możecie być mocno zaskoczone, a zdecydowanie szkoda nerwów.
Uzupełniam właśnie portfolio, o zdjęcia do katalogu sukien ślubnych ANNA KARA.
Są to pięknie uszyte, dopracowane, totalnie oryginalne suknie jakich nigdzie jeszcze nie spotkałam. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. W kolekcji dominują naturalne, wysokiej klasy materiały.
Kolekcja sukien ślubnych ANNA KARA 2011 www.annakara.pl
Photographer: Paulina Kania
Hair Stylist: Marcin Włodarczyk














ANNA KARA jest z Krakowa, ale na ich stronie internetowej odnalazłam informację, że salonem współpracującym w Poznaniu jest www.suknieamarette.pl
Inne interesujące adresy jakie mogę polecić to oczywiście wspaniałe suknie Małgosi Dudek www.malgorzatadudek.com www.biancaneve.pl
Piękne suknie ślubne Julia Rosa www.juliarosa.pl 
Photographer: Tomek Tomkowiak








Na koniec przypomniała mi się istotna rzecz. Współpracowałam swojego czasu ze sklepem internetowym www.slubnezakupy.pl
Bardzo interesująca baza danych dla wszystkich ślubujących. Panie prowadzą dodatkowo blog na którym umieszczają wszelkie nowości. Można znaleźć morze inspiracji.
Broniłam się przed umieszczeniem kolejnego deprymującego filmu, ale co tam;) Z pozdrowieniami dla Marcina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz